Tuesday, October 26, 2010

Lihat perutku....

okeyyy... this is not me:) tapi aku dah beli nih... yeyyyy!!!!

setelah surf sana sini, so aku nekad nak beli SPANX In-Power Line Super Higher Power. since this is US product and takde jual kat mana2 kedai, susah sikitla nak dapat benda nih. ada a few blog yang aku jumpa jual, tapi most of them kena pre-order. oh tidak. aku macam biasala, bila dah nak something tu, mesti tergedik2 la nak cepat. nasib baik jumpa satu blog nih, owner dia cakap ada stock kat dia. terus aku order.

hari ni order, esok terus parcel sampai. cayalah!

so, hari ni aku dah try pakai gi opis. mak suka okeyyy!! rasa berkeyakinan gituh. perut tak gelebeh langsung. flat jer.macam anak dara gitu. hehehe....
and sangat selesa. tak rasa panas or geli ke apa ke. aku tak boleh compare dengan mana2 corset, sebab aku tak pernah pakai. ni la first time beli.
lagi satu yang bestnya bila pakai ni, tak rasa nak makan banyak. tak taula kenapa, maybe physcology kut. hehehe

so guys, i fully recommend this to any of u yang teringin nak flat tummy macam aku:)

4 comments:

norliza_osman said...

ti.. RM RM ni mesti melambung-lambung kan.. hehehe

liza said...

wah2... menariksss nyeeee...
aku ada nak tanya lagi...
tp malu nak tnye sini.. i email kay.

~ As ~ said...

wahhhh blh jd flat ke??? ishhh mana nak order ni?

Cik Jatt said...

liza osman

takla mahal sangat liza. nak cantik punya pasal:)

liza

hehehe. tanya kat hotmail liza. aku sudi menjawab:)

as

flat time pakai tu je as. pas dah bukak, buncit balik. hehehe
i beli kat sini http://shoppingqueen78.blogspot.com/