Thursday, June 24, 2010

i miss Germany!!!

aku rindu Gemany!! sebab.....

yes! sebab world cup. bukannya aku layan pun world cup nih, jauh sekali. tapi, coz 4 years back in 2006, world cup kat Germany and I was there! bestnya! sangat meriah okeyy!

terkenang zaman muda remaja tgh study dulu. sangat bahagia (tolak tepila bab2 stress study semua tu) enjoynya! oh kawan2 ku. aku amat merindui korang.

terkenang juga la zaman bercintan cintun dengan cik abang dulu. di Germany jugala kita bertemu:) banyak tul kenangan kat Germany nih. memang tak boleh lupa sampai bila2...

and today, i got these from my bos...


arghhh..ini menambahkan lagi ingatan aku kat Germany

she was away for a business trip to Germany and just came back. actually i was hoping for Ritter Sport ke, Milka ke, Giotto ke..emmm..yummy. those are my favourite chocolates from Germany. hehehe..

by the way, out of that three bars, only one which is the top one, bole makan. the rest contain this E476. see in the bottom picture? aku actually tak sure source E476 ni dari veggy ke animal ke. kira was2 la. so, baik tak yah makan kan.


haihhh..bilala agaknya aku boleh pi Germany lagi ye. adala jugak cita2 nak angkut anak2 g makan angin. kena menabung la nampak gayanya....

No comments: